Disfuncţia erectilă: 8 alimente pe care trebuie să le ai în meniu - CSID: Ce se întâmplă Doctore?

Dieta pentru disfuncția erectilă

Alimentaţia şi stilul de viaţă joacă un rol esenţial în acest proces. În general, pe lângă consumul de alimente sănătoase, bărbaţii trebuie să evite fumatul, care îngreunează fluxul dieta pentru disfuncția erectilă.

Remedii naturale pentru vindecarea disfuncției erectile

Ba mai mult, să facă exerciţii în mod regulat, asta pentru a stimula circulaţia sângelui şi a menţine sănătatea inimii. Zincul este un mineral important pentru sănătatea sexuală a bărbatului.

Cauzele disfunctiei erectile la barbati

Alimentele precum carnea de curcan, puiul, vita, mielul, somon, cerealele, iaurtul, brânza dieta pentru disfuncția erectilă laptele sunt o excelentă sursa naturala de zinc.

Recomandări 3 motive pentru care erecţia devine o problemă Iată care sunt, în opinia specialistului, alimentele ce trebuie să facă parte din alimentaţia bărbaţilor ce suferă de disfuncţie erectilă!

  • Recomandari alimentare pentru impotenta Din Articole Generalitati Printre problemele implicate de disfunctiile erectile se numara si dificultatea comunicarii despre acest lucru.
  • Tratament naturist pentru impotenta la barbati
  • Ce legume să mănânci pentru o erecție mai bună

Legumele crucifere din familia verzei — broccoli, varza de Bruxelles, conopida sunt esenţiale în alimentaţia bărbaţilor. Legumele verzi cresc fertilitatea bărbaţilor prin producerea unui lichid seminal de calitate.

dieta pentru disfuncția erectilă

Aceste pot fi servite fierte, posate sau omletă, dintr-un ou şi albuşuri, fără adaos de ulei. Albuşul de ou este proteina cu valoarea biologică cea mai mare şi care poate influenţa pozitiv fertilitatea.

Pot fi mâncate la micul dejun sau cină alături de legume de culoare verde.

dieta pentru disfuncția erectilă

Pentru buna funcţionare a aparatului reproducător, nutriţionistul recomandă consumul de stridii, sursă importantă de zinc, mineral esenţial pentru o fertilitate optimă, care poate preveni şi apariţia cancerului de prostată. Prin conţinutul bogat în citrulină, pepenele verde ajută la relaxarea şi decontractarea vaselor de sânge, susţinând vascularizarea penisului.

dieta pentru disfuncția erectilă

Ginsengul este utilizat de foarte multă vreme pentru a stimula funcţia sexuală masculină. Ginsengul ameliorează simptomele disfuncţiei erectile şi creşte rigiditatea erecţiei.

Dieta pentru a amplifica performanta sexuala

Sucul de rodii conţine antioxidanţi şi aduce numeroase beneficii organismului, scade riscul apariţiei bolilor de o coroană pe penis sau hipertensiunii arteriale, dar este indicat şi în tratamentul disfuncţiei erectile.

Cerealele integrale. Printre alimentele care trebuie incluse în regimul alimentar al unui bărbat se numără cerealele integrale, care aduc un aport de fibre, vitamine şi minerale importante pentru buna funcţionare a aparatului cardiovascular, dar şi în tratamentul disfuncţiei erectile. Un iaurt cu o linguriţă sau două de cereale integrale poate fi alegerea ideală la micul dejun.

dieta pentru disfuncția erectilă

Papaya este un aliment indicat în cazul bărbaţilor care suferă de disfuncţie erectilă. Papaya conţine arginine, iar aceasta creşte fluxul sanguin prin relaxarea muşchilor din jurul vaselor de sânge care alimentează penisul.

Vasele de sânge se dilată şi astfel este stimulată circulaţia sanguină. Usturoiul este un alt super-aliment pentru tratarea disfuncţiei erectile. Acesta stimulează producerea de substanţe care relaxează arterele şi vasele de sânge.

alimente pentru erectie

Usturoiul contine şi alicină, cunoscută pentru faptul că îmbunătăţeşte circulaţia sangelui. Arterele relaxate şi un flux sanguin normal garantează sfârşitul disfuncţiei erectile.

dieta pentru disfuncția erectilă

Alimentele bogate în vitamina E pot constitui un arsenal nutritiv puternic în lupta impotriva disfunţiilor erectile. Alimente precum migdalele, broccoli, spanacul, mango şi germenii de grâu pot lupta contra disfuncţiei erectile.

dieta pentru disfuncția erectilă

Vitamina E susţine funcţionarea sănătoasă a aparatului cardiovascular şi asigură o circulaţie sanguină adecvată în interiorul corpului.