Ghidul stimulatorilor de testosteron

Crește producția de testosteron prin erecție, Ghidul stimulatorilor de testosteron - Myprotein Blog

Untul Poti sa consumi ingrediente care sa stimuleze cresterea nivelelor de testosteron din corp Suplimentele de stimulare a nivelelor de testosteron sunt pline de ingrediente naturale care le fac sa fie mai eficiente. Prin urmare, ar trebui sa consumi aceste vitamine si substante minerale pentru a putea sa te bucuri de beneficiile oferite de catre stimulatoarele nivelelor de testosteron din corp.

Testosteron

Unele dintre acestea sunt prezentate in lista de mai jos: Testofen extract de schinduf : acest ingredient te poate ajuta sa iti cresti masa musculara si sa ai un apetit sexual mai mare, prin sustinerea cresterii in mod natural a nivelelor de testosteron din corp Zinc: aceasta substanta minerala este absolut esentiala pentru stimularea nivelelor de testosteron din corpul tau.

Deficitul de zinc esteasociat cu nivele mai mici de testosteron din corp. Prin urmare, daca ai de suferit din cauza nivelelor scazute de testosteron din corp, ar trebui sa iei suplimente cu zinc. Alimente cum ar fi fasolea, nucile, crabii, homarul si cerealele integrale sunt foarte bogate in zinc Acid D- aspartic ADA ; acest amino acid are un impact semnificativ asupra nivelelor de hormoni din corpul tau prin cresterea productiei de testosteron din corpul tau Vitamina D: aceasta vitamina este cea mai importanta vitamina atunci cand vine vorba de productia de testosteron din corpul tau.

Crește producția de testosteron prin erecție studiu nou a aratat ca nivelele de testosteron din corpul tau si nivelele de vitamina D sunt direct proportionale.

crește producția de testosteron prin erecție

Cu cat sunt mai mari nivelele de vitamina D din corpul tau, cu atat o sa fie mai mari si nivelele de testosteron Diindolilmetanul DIM : aceasta e o componenta a indol 3- carbinolului. Este creat in cadrul procesului de digestie a unor legume, cum ar fi de exemplu broccoli si conopida.

Acest ingredient are rolul de a te ajuta sa mentii nivele mai sanatoase de hormoni in corpul tau Somnul este important pentru testosteron Somnul este un factor deosebit de important atunci cand vine vorba de un stil mai sanatos de viata.

Din nefericire, multi oameni subestimeaza importanta unui somn odihnitor, aceasta fiind ultimul pe lista lor de prioritati.

crește producția de testosteron prin erecție

Unii lucreaza si peste program si renunta la orele lor de somn in cadrul acestui proces. Dar, daca tu iti doresti sa ai arte de o crestere a nivelelor de testosteron, ar trebui sa ai aprte de mai multe ore de somn.

Un studiu a aratat ca cantitatea de somn este asociata cu nivelele de testosteron din timpul diminetii. In plus, participantii au aflat ca nivelele lor de testosteron din corp cresc pe masura ce dorm mai mult. Nivelul de somn de care ai nevoie depinde de mai multi factori.

Totusi, majoritatea adultilor au in general nevoie de 7 pana la 9 ore de somn in fiecare noapte pentru a putea sa functioneze asa cum trebuie si pentru a se putea bucura de un stil mai sanatos de viata. Stresul scade nivelul de testosteron Atunci cand esti stresat, corpul tau produce cantitati foarte mari dintr-un hormon al stresului cunoscut ca cortizol.

Bărbați: semne ca nivelul testosteronului e scăzut și ce poți face © Autor: Pleșca Roberta Ioana Testosteronul este un hormon produs în primul rând în testicule și într-o cantitate mult mai mică, de către ovare și corticala glandelor suprarenale. Este esențial pentru o varietate de funcții fizice, cognitive, sexuale și metabolice la bărbați.

Cortizolul iti afecteaza intr-un mod negativ nivelele de testosteron din corp. De fapt, are capacitatea de a bloca efectele prezentate de testosteron in corp.

Prin urmare, acorda-ti un minut si vezi daca esti stresat. Daca suferi de stres in mod cronic, acest lucru va determina cresterea nivelelor de cortizol din corp si va bloca efectele prezentate de testosteron pe termen lung.

crește producția de testosteron prin erecție

Poti sa scapi de stres prin descarcarea bagajelor tale emotionale. Poti sa faci acest lucru prin folosirea unor tehnici de reducere a  stresului, cum ar fi de exemplu rugaciunile, meditatia, rasul si exercitiile yoga. De asemenea, poti sa practici tehnici de relaxare, cum ar fi de exemplu respiratia profunda si vizualizarea pozitiva, care sunt limbajele subconstientului tau.

Testosteron – Cum sa cresti natural nivelul din corp

Exercitiile fizice cresc nivelul de testosteron Stiai ca nivelele de testosteron se adapteaza conform nevoilor corpului tau? Daca stai ca un cartof pe canapea, practic ii trimiti un mesaj corpului tau ca nu ai nevoie prea mare de testosteron pentru a determina cresterea masei tale musculare sau pentru crește producția de testosteron prin erecție iti intari oasele.

Totusi, daca continui sa te misti, o sa ii transmiti corpului tau ca ai nevoie de cantitati mai mari din acest hormon.

Testosteronul este cel mai important hormon masculin, cu actiune principala in dezvoltarea sistemului reproductiv al barbatului, dar are un rol semnificativ pe multe alte planuri ale sanatatii, atat in cazul barbatilor, cat si al femeilor. Unde se formeaza testosteronul? La barbati, testosteronul este produs in testicule, iar la femei, in ovare. In cazul ambelor sexe, testosteronul este realizat in cantitate semnificativ redusa si la nivelul glandelor suprarenale situate deasupra rinichilor.

Prin urmare, daca vrei sa incepi sa iti cresti nivelele de testosteron din corp, poti sa incepi sa te misti de pe acum. Poti sa te mentii activ facand urmatoarele lucruri: Poti incepe sa te misti prin a merge cel putin 10 sau 20 de minute in fiecare zi Sa faci antrenamente de crestere a fortei cu cateva sesiuni in fiecare saptamana.

Bărbați: semne ca nivelul testosteronului e scăzut (și ce poți face)

Este si mai bine daca lucrezi cu un antrenor, pentru a invata cele mai potrivite exercitii si pentru a reduce riscul de a suferi accidentari Daca iti place sa te antrenezi, implicarea in exercitii de mare intensitate este un mod foarte bun de a determina cresterea nivelelor tale de testosteron din corp. Daca esti interesat, aici iti e prezentata o rutina tipica de antrenament de mare intensitate: Incalzeste-te timp de 3 minute Antreneaza-te cat poti de intens si de rapid timp de crește producția de testosteron prin erecție de secunde Recupereaza-te intr-un ritm incet si moderat timp de 90 de secunde Repeta excercitiile de mare intensitate si recuperarea de 7 ori Ideea este sa iti impingi limitele cat se poate de mult probleme la bărbații cu erecție 30 de secunde.

Cu toate acestea, trebuie sa fii atent sa eviti accidentarile.

Testosteronul controlează multe funcții ale corpului, inclusiv creșterea părului. Chelia este un partener natural al îmbătrânirii pentru mulți bărbați.

Antrenamentul pentru forta — Ideal pentru testosteron Un alt tip foarte bun pentru a iti stimula nivelele de testosteron este antrenamentul pentru forta. Ideea din spatele acestui principiu este sa iti cresti greutatile cu care te antrenezi si, in schimb, sa sczi numarul de repetari efectuate.

crește producția de testosteron prin erecție

Ar trebui, de asemenea, sa te concentrezi pe exercitiile fizice care implica un numar cat mai mare de muschi.

Obezitatea scade nivelul de testosteron Daca esti supraponderal sau obez si vrei sa iti refaci nivelele de testosteron, ai nevoie sa scapi de acele cateva kilograme in plus pentru a iti mentine o greutate corporala mai sanatoasa.

Conform unor studii stiintifice, barbatii supraponderali sau obezi au nivele mai mici de testosteron in corp.

Ghidul stimulatorilor de testosteron

Concluzie Dupa cum poti sa vezi, un stil de viata mai sanatos poate sa contribuie foarte mult pentru a avea niste nivele optime de testosteron in corp. Nu ai nevoie sa apelezi imediat la ajutorul facil oferit de suplimentele cu testosteron. Ar trebui mereu sa iti doresti un echilibru si sa obtii nivele mai mari de testosteron cu ajutorul unor tratamente naturale.